Uwaga na darmowe produkty Vistaprint

Dawno, dawno temu mąż podrzucił mi linka do strony gdzie można zamówić darmowe wizytówki, należało jedynie pokryć koszty przesyłki. Vistaprint umieszcza na ich odwrocie swoją reklamę, więc jakby nie patrzeć taki bonus dla klientów jest też dla nich dobrą promocją.

Pomyślałam sobie a dlaczego nie? :) W końcu prowadzę serwis internetowy i zdarzają się sytuacje, kiedy chcę komuś podać namiary. Wizytówka zapewne będzie w takich momentach bardzo wygodna.

Wiele się nie zastanawiając (to był mój błąd) zamówiłam darmowy pakiet 250 wizytówek z dodatkowym bonusem w postaci wizytownika. Nie spieszyło mi się, więc skorzystałam z opcji standardowej dostawy, za przyspieszoną są dodatkowe i to całkiem spore koszty.

Czas upływał… dni mijały… a wizytówek jak nie było tak nie było. W końcu, delikatnie mówiąc zdenerwowana, zacząłem interweniować. Oczywiście odpowiedział mi automat. Udało mi się jednak ustalić, że nie mają potwierdzenia mojej wpłaty. Wysłałam bankowe potwierdzenie dokonania przelewu w postaci pliku pdf. Jaką dostałam odpowiedź? Firma nie ma możliwości otwarcia tego pliku!!

Dobrze, całkiem spokojnie umieściłam plik na serwerze i podałam linka. Ufff, na szczęście internet w Vistaprint mają i mogą sobie owe potwierdzenie obejrzeć.

Kolejny mail jaki do mnie dotarł informował, że przesyłka dotrze najpóźniej 4 listopada bieżącego roku. Po upływie tego terminu interweniowałam ponownie i nawet stosunkowo szybko otrzymałam odpowiedź z przeprosinami.

W tekście znajdował się fragment: „Raz jeszcze przepraszamy za zaistniałą sytuację i wszelkie niedogodności. Zapewniamy Cię, że nie jest to typowa sytuacja dla VistaPrint.”

Po poczytaniu w internecie opinii, bardzo niezadowolonych klientów Vistaprint, wcale nie jestem taka pewna, że jest to nietypowa sytuacja?

Teraz pozostaje mi czekać do 3 grudnia, dnia do którego na pewno mają dotrzeć do mnie zamówione wizytówki. Nie dodałam na początku, a to dość istotne, że zamawiałam je… na początku sierpnia. Naprawdę nie chodzi mi o te osiemnaście złotych (koszt przesyłki) ale nie lubię jak ktoś ze mnie robi durnia.

Ponieważ firma dość mocno reklamuje się w sieci, polecając między innymi kalendarze na przyszły rok, i ja dołączę do kampanii reklamowej, zupełnie gratis.  Jeśli chcesz otrzymać kalendarz na 2010 rok w czerwcu (a może wcale?) to skorzystaj z Vistaprint.

Teraz czekam na dostawę, czy dojdzie po po kilku miesiącach? Na pewno o tym napiszę.

12 komentarzy

  1. m.dawid napisał(a):

    Miałam zamawiać u nich wizytówki, ale coś mnie tknęło i zerknęłam w google. Znalazłam wątek na golden line o klientach oczekujących miesiącami i problemach z firmą. Na szczęście nie dokonałam jeszcze przelewu.
    Dziwne, że firma funkcjonuje , że ma tak dobrze przygotowany serwis internetowy itp. Jeśli 99 % opinii na ich temat to opinie negatywne, to kto tam kupuje????
    Pozdrawiam i życzę szcześliwego zakończenia sprawy:)

    • Dana napisał(a):

      Ja już zamawiam wizytówki prawie 10 lat u nich i nie mam problemu są tanie i jakościowo bardzo dobre dla mnie idealne i dostawę zawsze otrzymuję szybko, nadal będę u nich zamawiać

  2. Gość: Nabrany, bro183.neoplus.adsl.tpnet.pl napisał(a):

    Na wizytówki czekałem 3 miesiące. Przyszły tak szpetne że wyrzuciłem. Zmarnowałem 186 zł. Mają tandetny najtańszy papier, którego się już w Polsce nie używa. OSZUSTWO

  3. Gość: spyro, chello089075091147.chello.pl napisał(a):

    zamawiałem u nich 4 razy średnio za każdym razem za ok 100 zł towar zdecydowanie lepszej jakości jak u naciągaczy na allegro, tanio i szybko, w przeciągu max 14 dni wszystkie przesyłki przychodziłyz holandii. Zdecydowanie polecam. Za każdym razem płaciłem kartą i to ma z tego co widzę duże znaczenie. Pozdrawiam

  4. Gość: r3gnol29, eff187.internetdsl.tpnet.pl napisał(a):

    Witam! Ja u tej firmy już zamawiałem (w okresie przedświątecznym) i paczka doszła o połowę szybciej niż zapewnia usługodawca! Tower na prawdę pierwszej jakości, a negatywne opinie są tylko dlatego, że osoba zamawiająca dużo i często na tej stronie, lub zadowolona z zakupów nawet nie ma potrzeby wchodzić w google i szukać głupich tematów o firmie, skoro sama zamawiała i jest zadowolona!

  5. deni58 napisał(a):

    Ja również, jak to można przeczytać, zamawiałam i nawet nie szukałam „głupich” tematów (?) o firmie. To właśnie był mój błąd! Skoro szanowny Pan Gość jest taki zadowolony to po co szuka tych „głupich” tematów??
    Skorzystałam z usługi i wydałam własną opinię a to, zwłaszcza na swoim blogu, mogę zrobić.

  6. już wolny od Vistaprint napisał(a):

    Zamówiłem pocztówki, nie zostałem okradziony jak większość klientów… ale, ale przysłali mi pocztówki niezgodne z projektem, który zatwierdziłem. Obcięli mi lewy margines i tekst dotyka lewej krawędzi. Na nic moje reklamacje, wysyłanie skanów otrzymanych pocztówek. Odpowiada mi chyba automat z formułką, że muszę nie robić błędów itp.. hehe ja swoje o jakości, a oni o lepszym projektowaniu przeze mnie. Jeśli chodzi o jakość to mnie okradli, bo za zapłaciłem 142 zł, a oni mi przesyłają buble. Złodzieje nie polecam! Normalna firma przeprosiłaby i przysłała poprawione pocztówki. Kiedy prokuratura dobierze się do tych oszustów? Piszmy wszyscy poszkodowani do redakcji TVN Uwaga… niech zrobią o nich program

  7. aga napisał(a):

    Ja własnie chciałam zamówić, właściwie to złożyłam zamówienie, ale od razu się rozmyśliłam (na szczęście zanim dokonałam płatności online, bo już byłam na stronie banku i miałam zatwierdzać ale coś mnie powstrzymało). Napisałam od razu maila do obsługi klienta, że to przez pomyłkę i że wcale nie zapłaciłam i żeby anulowali bo płacić nie zamierzam.
    Dobrze, że znalazłam te wszystkie opinie, bo jeszcze bym wysłała 200zł w świat…

  8. aga napisał(a):

    swoją drogą nie wiem czy w ogóle zaczęli by realizować bez wpłaty, ale na wszelki wypadek napisałam, bo podałam dane i jeszcze by mnie obciążyli kosztami jakimiś…

  9. minely 2 lata - dalej naciagaja napisał(a):

    Produkty Vistaprint tak pakuje, ze ulegly uszkodzeniu. Jakosc okropna. Zdecydowanie ODRADZAM VISTAPRINT!!!
    Po zamówieniu otrzymalem status VIP Klienta, za to po zlozeniu reklamacji przez miesiac brak najmniejszego kontaktu ze strony Vistaprint! OSTRZEGAM!

    Stracilem 100 zł uważaj, abys i Ty nie stracił pieniedzy zamawiając w VISTAPRINT!

    1. Duzy Magnes na drzwi auta – dotarl uszkodzony. Jako profesjonalnie wykonujacy i wysylajacy taki produkt Vistaprint powinna wiedziec, ze po zrorowlaniu i wszadzeniu w cienki kartonik i w papierowa koperte z duzym prawdopodobienstewm ulegnie on uszkodzeniu. Otrzymalem uszkodzony magnes, nie dajacy sie plasko rozwinac, z uszkodzeniami nadruku na krawedziach zalaman i odksztalceniach (zmarszczkach) wzdluz zalaman.

    2. Podkladka pod mysz wykonana przez Vistaprint – to produkt wyjatkowo niskiej jakosci:
    2. a zostal wykonany niezgodnie z projektem – na krawedzi poza rysunkiem, kolor zamiast czarny (jak na projekcie bedacym podstawa zamowienia) jest brazowy – wyglada to okropnie.
    2 b. farba na nadruku rozlala sie (podciekla) z czarnego na biale tlo ! – to zupelnie dyskfalifikuje wykonanie produktu
    2 c. na krawedziach zewnetrznych podkladka jest postrzepiona, wychodza z niej nitki, krawedz ma kolor bialy
    2 d. material pod podkladka – guma jest zbyt sliska, podkladka przesuwa po stole podczas przesuwania myszki – taka podkladka nie byla widziana od kilkunastu lat uzytkowania podkladek!

    Cena (naciaganie na koszty, na koncu dowiadujesz sie, ze to cena netto, zmuszanie do doplaty za przesylke (inaczej wysla za miesiac) to NIEUCZCIWE PRAKTYKI.

    ZDECYDOWANIE ODRADZAM VISTAPRINT !!!!

  10. aksia napisał(a):

    witam,

    zamówiłam fotoksiążkę, czekają na realizację pół roku, po licznych mailach otrzymałam informację,że wystąpił błąd i nie zrealizują zamówienia. Nie otrzymałam zwrotu pieniędzy tylko bonus vista, zapłaciłam za dodatkowe strony i przesyłkę, w sumie straciłam 150 zł!!! NIE POLECAM VISTAPRINT!

  11. Marzena napisał(a):

    A ja jestem bardzo zadowolona z ich usług. Zamawiałam kilkakrotnie. Wszystkie gadżety w mojej firmie są robione przez nich. Wystarczy przy zamówieniu wszystko dobrze wypełniać, nie robić błędów i byście nie mieli problemów. Jest XXIwiek a niektórzy z was nawet nie umieją przelewu zrobić a narzekają jak stare gawędziary. Skoro narzekacie na jakość towaru to zamówcie na miejscu za trzy krotną cenę. Po co zamawiacie TANIE. Wiadomo że tanie jest słabszej jakości. Niektórzy nie powinni nawet funkcjonować w XXI wieku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *